Get Adobe Flash player

Archive for 3 月 2011

Joanne & Terence Wedding Day

Facebook Twitter Email

Joanne & Terence 呢對客人係我09年擺婚紗展時落單的最後一對新人,完成呢單job後,婚紗展單終於全部完成了。

客人的婚期曾經更改了一次,好彩於新訂的日子我和我的拍攝團隊都有期可以為客人服務。

Joanne選擇了在都會海逸酒店出門,呢間酒店我真係唔知做了幾多次了,可能因為地點方便和比較新淨,我好多客人都會在租用都會海逸的。
中午在灣仔的循道衛理聯合教會香港堂行禮,行禮前偷了小小時間到鰂魚涌公園拍攝小小外景相片。晚宴於開業只有約2個月的上環信德中心美心皇宮。行程緊密,但一切都很順利。

當晚於酒樓播放的Same Day Slide Show和Same Day Edit Video都得到了很多讚賞,Joanne和Terence多次向我和我的團隊多謝。但多謝應該係我向客人講的,把一生最重要的時刻交比我地幫你記錄,呢份對我的信任,我講幾多次多謝都唔夠呢 ~

當日的Same Day Slide Show …

Joanne & Terence Same Day Slideshow from exposure on Vimeo.

Same Day Edit Video …

Joanne & Terence Wedding SDE 26-3-2011 from Sunny Doll on Vimeo.

Facebook Twitter Email

Juli & Jeff Wedding Day

Facebook Twitter Email

好耐無update個blog了。
對於我黎講,寫野係件痛苦的事情……
不過我會努力的,希望可以日日都有相睇啦 ~ (即係日日都有job做 ~~ XDDD)

今次客人的booking共有5位攝影師,1位正位攝影、2位snap、2位video。係度再次多謝小明哥多次的幫忙,希望能再有合作的機會!
(ps: 其實幾日後又黎過小明 + K啦 ~ XDDD)

唔講咁多,睇相吧 ~

Facebook Twitter Email