Get Adobe Flash player

Archive for 4 月 2012

Tszming & Waiho Wedding Day

Facebook Twitter Email

紫鳴和偉豪係我家姐介紹的客人,新娘新郎兩位都是小學教師。
今次的工作分了兩天進行,第一天只有早上接新娘和下午的教堂。在第二晚先擺酒。

這樣的安排對於新人來講就比較無咁辛苦,分開兩天會比較輕鬆。而對於攝影師來講,Same Day Edit變了Next Day Edit,時間上更為足夠,可以讓我和Videoman有足夠時間慢慢整靚條Next Day Edit Slideshow和Next Day Edit Video呢!


每次見到客人滿意我整的Slideshow,我真的好開心的。


忙了兩天的婚禮,新娘子最想要當然是新郎的擁抱。


除擁抱外,咁緊係要錫返淡新娘啦 ~

有兩條片睇 ~ 第一條係小弟的 “Next” Day Edit Slideshow,另一條就係Wayne & Chester的 “Next” Day Edit Video ~

當天播完條”Next” Day Edit Slideshow後有好幾位賓客問我首歌好好聽歌詞好感動,叫乜名和邊個唱的呢?呢首國語歌叫做【當我們一起走過】,主唱的是台灣的樂隊—蘇打綠。

最後呢兩句歌詞好鍾意呢 ~

有多少苦痛有你和我一起度過 一起承受
有多少快樂有你和我一起享受 一起感動

Facebook Twitter Email